Master-X
Регистрация
|
Вход
Форум
|
Новости
|
Статьи
Главная
»
Форум
»
Финансы, Право и Безопасность
»
Тема:
Смена реквизитов в ССbill
Новая тема
Ответить
цитата
20/02/15 в 16:48
Rams
кто то в последнее время менял реквизиты в ССbill?
обычно, всё проходит быстро, а сейчас 3 дня тишина, и хз получили они скан или нет
цитата
21/02/15 в 14:02
Indigo_TM
Тоже самое, 3 дня тишины
цитата
21/02/15 в 17:14
X-dream
менял недели три назад. всё быстро.
с начала в онлайн тикет писал им, потом форму подписанную на мыло отправил. всё в течении дня поменяли.
цитата
21/02/15 в 18:30
miha-x
Indigo_TM писал:
Тоже самое, 3 дня тишины
стукнись в онлайн чат
цитата
21/02/15 в 19:26
Rams
написал в чат, говорит, мол 3 дня в очереди- это нормально, типа дня через 2 ответим
цитата
25/02/15 в 07:55
Turk
Честно говоря уже подзаебали -
сапорт на запрос по мылу
просто попросил подтвердить емейл главного акаунта, выслать форму для смены реквизитов и пропал.
Саппорт в чате
запросил подтвердить адрес, при том что раньше при смене реквизитов для получения ваера этого не требовали.
При этом говорит что куда то отправляются ваеры и уже третью неделю снимают за них по 30 баксов.
Ну не суки
цитата
25/02/15 в 22:01
Turk
Цитата:
You contacted us today to see if there was a payout made recently, and if it was sent to the new wire details that you sent us. I was limited on how I could reply because you could not authorize your full address on file. I can confirm that there was a payout sent yesterday and it was to the new bank we have on file.
if you need to change your address, you can go to Tools>>tools>>ХХХХХХ>>Edit. Changing the country for the address will require you to visit
https://www.ccbill.com/cs/ACF_affil.php
and complete the Address and Name change form.
Every time you contact us we will need the address verified to ensure that we are talking to the owner.I understand the frustration but I cannot ignore our privacy policy. I cannot reveal information to non-verified people.
You'll also be receiving a survey from us and we sincerely hope you can take a brief moment to let us know how our team performed today. Thank you again and we look forward to working with you to meet your processing and business needs.
Кто знает английский хорошо.
Скажите они выслали ваер на новые реквизиты или нет? А то на Екоине нет ничего до сих пор, а каждую отправку исправно снимают по 30$
цитата
25/02/15 в 22:20
FashionPoint
Turk писал:
I can confirm that there was a payout sent yesterday and it was to the new bank we have on file.
Пишет, что "платеж сделали вчера и он был на новый банк (реквизиты)"
цитата
26/02/15 в 11:46
Sergeyka
с какого мыла писал?
у них спам фильтр ебаный, я тока с гмайла могу на них попасть
цитата
26/02/15 в 21:24
Turk
Да до жопы все... одни пишут что выслали, другие говорят что ничего не получали.
Вот и разберись
Цитата:
My name is Collin, a specialist on CCBill's Admin Support team and I will be assisting you today.
It appears the Wire was successfully sent yesterday, on 2015-02-23 for $ХХХХ. There was the $30.00 fee for an International Wire Transfer, but sometimes this can take a couple of days to process. I understand that you said you did not receive the wire, but did you actually contact the bank to get this information? Or are you letting us know in regards to the absent funds in your account?
Please let me know, I will be happy to assist you further.
цитата
02/03/15 в 04:34
Turk
Я скоро с ума сойду с этой сменой реквизитов.
1-е письмо после общения в чате
Цитата:
It looks like this was accepted on 2015-02-23, which was the day that the payments were sent out. It doesn't look like there has been a wire sent since the 23rd, so on the next paycheck since we have this information now, you should receive this payment of $523.64 plus the other funds accumulated thus far.
2-е письмо получил сегодня
Цитата:
Thank you for your reply. The payout to which you are referring would have been sent to the old bank details on file for your account (Komercni Bank ХХХХ). The reason for this is that we show a wire detail update was processed on February 20th, and a duplicate of that request was processed on February 23rd (submitted via another email ticket to us). Both of these updates to your account took place after your February 23rd payout was scheduled when billing ran on February 17th. If the funds are returned to us your payouts will be placed on hold and you will be notified. Since you now have this information that indicates the account the funds would have been sent to, would you still like for us to reach out to our Wire Specialist for further information? Please let us know in a direct reply to this email thread.
Я так понимаю в этот пейпериод про выплату опять можно забыть?
Новая тема
Ответить
Эта страница в полной версии